Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

UNBOXING VANA ' S BOX 2

UNBOXING VANA'S BOX 2  
 CHERRYBOX

Γεια σας Κορίτσια!

Πρώτο post  για το ολοκαίνουργιο blog μου , είναι για το κουτί από το cherrybox που μου ήρθε σήμερα. 
Ουσιαστικά είναι ένα unboxing θα μπορούσα να πω γιατί σας έχω βγάλει φωτογραφίες από την αρχή πως ήταν και θα σας πω τι περιέχει μέσα όπως ήδη έχετε δει και από το κανάλι της Βάνας ....
Η τιμή του κουτιού είναι 25 ευρώ!












Λοιπόν και όπως βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία έχω ανοίξει το κουτί της courier και μέσα είναι το κουτί .... Παρακάτω βλέπετε ανοίγοντας το κουτί και στην συνέχεια θα σας έχω φωτογραφίες από τα προϊόντα του κουτιού..



Έτσι ακριβώς έρχεται το κουτί και είναι τα προϊόντα μέσα!





 Thank you Cosmetics - Detox λαδι σώματος για την κυτταρίτιδα
 Βοηθάει στην αντιμετώπιση , αλλά και στην πρόληψη της χαλάρωσης και της κυτταρίτιδας. Παράλληλα είναι εξαιρετικό για την ενεργοποίηση του λεμφικού συστήματος και την αποβολή των τοξινών , ενώ ανακουφίζει την κατακράτηση υγρών στο σώμα και τονώνει το νευρικό σύστημα
Τιμή: 100ml/ 15 ευρώ

Bellapierre Cosmetics - Mineral Lipstick 
( Το χρώμα που πήρα εγώ είναι το MANDARINA)
 Είναι 100% φυσική , οργανική και μεταξένια φόρμουλα τους περιέχει φυσικά κεριά , ορυκτές χρωστικές και αντιοξειδωτικά όπως , βιταμίνη C και E. Προσφέρει μακράς διάρκειας ενυδάτωση και θρέψη και ματ χρώμα που διαρκεί για πολλές ώρες.
Τιμή: 20 ευρώ




Apivita - Face scrub με βερύκοκο για ήπια απολέπιση!

50ml/ 12 ευρω





Lipsi Cosmetics - Aphrodite (loose) powder

 Λεπτή πούδρα που απορροφά τη λιπαρότητα και την γυαλάδα από την επιδερμίδα , βοηθά το μακιγιάζ να σταθεροποιηθεί και σας κρατά φρέσκια και φυσική όλη μέρα. Την εφαρμόζετε πάνω από το make up ή το concealer σας. Είναι oil free και  όλους τους τύπους και τις αποχρώσεις του δέρματος.
Τιμή: 21gr / 20ευρώ


Beatific - Sun Guard face cream SPF30
 Αντιηλιακή κρέμα προσώπου με δείκτη προστασίας 30. Λεπτόρευστη , ματ κρέμα , η οποία προσφέρει 3πλη αντιηλιακή και αντιγηραντική προστασία.
50ml  / 40 ευρώ


Νatura Siberica - Μάσκα μαλλιών Oblepikha

Για βαθιά επανόρθωση στα ταλαιπωριμένα μαλλιά. Προστατεύει από την θερμότητα κατά την διάρκεια του ζεστού styling ενώ είναι τέλεια για ατίθασα , βαμμένα ή με ανταύγειες Μαλλιά.
Τιμή: 300ml  /  14.40 ευρώ



Grigi - Weekly Nail Polish & Top Coat ( Step 1 & 2 )

Το σημαντικό πλεονέκτημα του βερνικιού αυτού είναι ότι πολυμερίζεται , όπως τα ημιμόνιμα βερνίκια , με το φως του ήλιου ή κάτω από μια λάμπα UV ή LED .
Τιμή : Nail Polish / 3.95 ευρώ & Top Coat / 3.95 ευρώ

Όταν δοκιμάσω όλα τα προϊόντα ώστε να έχω και πλήρη δική μου εντύπωση , θα σας κάνω καινούριο post...!! :)
Eλπίζω να σας άρεσε το post μου....
Υ.Γ: Δεν κάνω διαφήμιση και ότι προϊόντα δείχνω είναι με δικά μου χρήματα!
Φιλάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας <3