Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Όλα είναι στο μυαλό ( Πως έχασα τα κιλά της Εγκυμοσύνης )




Γεια σας Κορίτσια,

Μετά από πολύ καιρό που είχα να ανεβάσω post στο Blog μου , σκέφτηκα πως θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα , να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με το πως έχασα τα κιλά της εγκυμοσύνης ( 26 ) μου και να προσπαθήσω να δώσω δύναμη σε εσάς που προσπαθείτε ώστε να καταφέρετε να τα χάσετε.



Όταν έμαθα πως ήμουν έγκυος , ζύγιζα 63 κιλά και όταν γέννησα ήμουν 93 κιλά , που αυτό σημαίνει ότι μέσα σε 9 μήνες , έβαλα 30 κιλά. Στην αρχή ανακατεύομουν πάρα πολύ με αποτέλεσμα να βάζω π.χ δύο κιλά και μετά να χάνω 3 κιλά αλλά κορίτσια , σε πόσες από εμάς δεν έχει τύχει ο άντρας σας ή η παρέα σας μ οι φίλοι σας ,   να θέλουν να τρώνε αργά το βράδυ τηγανιτά και όχι μόνο και εσείς να μη μπορείτε να αντισταθείτε ; Το ίδιο λοιπόν συνέβει και σε εμένα και έτσι άνοιξε η όρεξη μου και έτρωγα πιο πολύ το βράδυ , παρά την μέρα. Φυσικά έτρωγα και τα γλυκάκια μου , και πίτσες κτλ αλλά με μέτρο διότι αυτό που με έκανε να βάλω όλα τα κιλά ήταν κυρίως το βραδινό που μετά ερχόταν ο ύπνος.

Πάντα στην ζωή μου πρόσεχα και ας έτρωγα γλυκά , γαριδάκια , και τηγανιτά αλλά ποτέ δεν έβαζα κιλά.

Ας μη τα πολυλογώ γέννησα τον τέλη Φεβρουαρίου του 2014 και ξεκίνησα δίαιτα μέσα Μαϊου του 2016. Μετά από 6 μισή μήνες έχασα 26 κιλά με δίαιτα που έκανα με διαιτολόγο.

 Τι μας κρατάει στάσιμες και δεν μπορούμε να πάρουμε την απόφαση να κάνουμε δίαιτα;

Η ψυχολογία μας είναι το πιο βασικό , ειδικά όταν έχουμε πολλά παραπανίσια κιλά και δεν ξέρουμε αν θα καταφέρουμε να φτάσουμε στον στόχο μας.

Το οικονομικό : Πολλές γυναίκες σκέφτονται τα χρήματα που πρέπει να δίνουν σε έναν διαιτολόγο και έτσι αφήνουν την δίαιτα στο πίσω μέρος του μυαλού τους.

Να σας πω εδώ πως , όλοι μας έχουμε την δύναμη να κάνουμε δίαιτα μόνοι μας αλλά όσες γυναίκες έχετε την οικονομική δυνατότητα να επισκεφθείτε έναν διαιτολόγο και να μπείτε στην ρουτίνα της δίαιτας αλλά σκέφτεστε ότι έχετε χαλάσει πολλές φορές την δίαιτα σας και πάλι δεν θα τα καταφέρω , να ξέρετε πως μπορείτε. Όλοι μπορούν.

Πρέπει πάνω απ ' όλα να σκέφτεστε ότι όλα είναι στο μυαλό . Μου προσφέρει κάτι το γλυκό ή η πίτσα και η πατάτες τηγανιτές που θυμήθηκα να φάω αργά το βράδυ; Δείτε παλιές φωτογραφίες σας που ήσασταν αδύνατες και σκεφτείτε ότι φτάνει πια όλο αυτό το ζόρι που ψάχνω να βρω ρούχα και δεν μου αρέσει κανένα πάνω μου. Ήρθε η ώρα να αρχίσω να τρώω σωστά και να μπω στα αγαπημένα μου ρούχα αλλά και να πάρω εκείνη την μπλούζα ή φούστα ή οτιδήποτε που είδα και μου άρεσε.

Ένας σωστός διαιτολόγος δεν θα σε ''πεθάνει'' στην πείνα για να χάσεις τα κιλά στο άψε σβήσε, Ένας σωστός διαιτολόγος θα σου κάνει μια ωραία δίαιτα που θα τρως σωστά και συχνά και αυτά που θα τρως θα σε γεμίζουν.

Έτρωγα και συνεχίζω να τρώω 5 γεύματα αρκετά καλά και σωστά χωρίς να νιώθω πείνα. Να σας πω πως το μεσημεριανό μου το ζύγιζα , όπως και το βραδινό μου. Πιστέψτε με κάποια στιγμή το ζύγισμα θα σας γίνει συνήθεια όπως και κάποια στιγμή χωρίς να ζυγίσετε θα ξέρετε την ποσότητα που σας δίνει ο διαιτολόγος σας.

Ξέρω πως πολλές από εσάς δουλεύετε και δεν έχετε χρόνο να τρώτε αυτά που σας έχει στην δίαιτα αλλά μπορείτε να τα ετοιμάζεται πριν πάτε στην δουλειά ή την προηγούμενη μέρα και να τα βάζετε σε ένα τάπερ. Έτσι έκανα και εγώ και κυκλοφορούσα με ένα τάπερ και ότι άλλο είχα το απόγευμα στο διαιτολόγιο μου.

Τίποτα δεν είναι δύσκολο. Όλα είναι στο μυαλό μας. Όλες μπορείτε να τα καταφέρετε και έχετε την δύναμη. Όσο πιο σωστά κάνετε μια δίαιτα , τόσο πιο γρήγορα αποτελέσματα θα έχετε. Ας τρώνε μπροστά σας γλυκά , τηγανιτά , να πίνουν αναψυκτικά κτλ , εσείς όμως να μη νιώθετε άσχημα και να σκέφτεστε εκείνη την στιγμή πως εσείς κάνετε εκείνη την στιγμή μια υγιεινή διατροφή ενώ οι άλλοι όχι , έτσι ώστε να νιώθετε ότι είστε από πάνω και όχι μειονεκτικά που δεν μπορείτε και εσείς να γευτείτε όλα αυτά που γεύεται οι παρέας σας.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ!!!! Αν ήσασταν με τα κιλά μια φορά κουκλάρα να σκέφτεστε πως μόλις τα χάσετε θα είστε δύο φορές κουκλάρα.



Υ.Γ: Αυτά είχα να σας πω κορίτσια , για οποιαδήποτε διευκρίνηση της δίαιτας ή και γενικά ότι άλλο θέλετε στείλτε μου email ή μήνυμα στην σελίδα μου στο facebook.


4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το ποστ σου και κυρίως βοηθητικό και αισιόδοξο!Εγώ θέλω να χάσω περίπου 10 κιλά,αλλά όλο κάτι με σταματάει και δεν ξεκινάω..Την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησα γυμναστήριο,για να δω τι θα κάνω..Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε νιώθω και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Εκεί που λες ότι τέρμα από αύριο θα ξεκινήσω δίαιτα , με το που έρχεται η επόμενη μέρα , πάλι τρως. Αν έχεις φωτογραφίες σου που ήσουν μειον τα 10 κιλά που θέλεις να χάσεις , να τις κοιτάξεις και να πεις ότι εκεί πρέπει να φτάσω , αλλά και να μην έχεις κάποια φωτογραφία βάλε στο μυαλό σου ότι δεν κάνεις κάτι δύσκολο. Απλά τρως υγιεινά και σωστά. και κάθε δυο εβδομάδες φάε μια σοκοφρέτα το απόγευμα. Μπορεί να φαίνεται λίγο αλλά θα περιμένεις πως και πως να την φας και θα περνάνε οι μέρες. Σε ευχαριστώ πολύ που σου άρεσε το post μου!!! Μπορείς να τα καταφέρεις. και πίστεψε με σε 2 μιση μήνες χωρίς παρασπονδίες θα τα έχεις χάσει.!! <3

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και τα καλά σου λόγια!Τελικά ξεκίνησα,ελπίζω να τα καταφέρω!Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πολύ γι ' αυτό !!! Ξέρω ότι μπορείς να τα καταφέρεις...!!! Ότι θελήσεις στείλε μου μήνυμα στο Facebook! :)

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας <3