Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Αγαπημένα Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου


Ο μήνας Δεκέμβρης είναι ένας από τους πολυαγαπημενους μου μήνες για τον λόγο ότι είναι τα Χριστούγεννα και περνάς αυτές τις μέρες με την οικογένεια σου και του φίλους σου.

5 αγαπημένα έχω γι' αυτούς τους δύο μήνες και συνεχίστε να διαβάζετε αν θέλετε να δείτε τι γνώμη μου για το καθένα ξεχωριστά.






Αμέσως αμέσως σας έχω δύο σπρέι μαλλιών και σώματος από την πολύ αγαπητή εταιρεία σε όλους μας +Messinian Spa .
To ροζ ήταν το πρώτο που δοκίμασα ( είναι και άδειο αυτή την στιγμή ) το οποίο έχει πολύ γλυκό άρωμα ( Ρόδι & Μέλι ) και νιώθεις ότι σε αναζωογονεί και σου φτιάχνει και λίγο την διάθεση. Ναι ναι σου φτιάχνει την διάθεση.

Το χρυσό είναι ( αχ ) με άρωμα Βασιλικός Πολτός & Ελίχρυσος και περιέχει ενυδατική σύνθεση από βιολογικό εκχύλισμα ελιάς & πανθενόλη ( pro-B5 ).
Είναι πιο βαρύ σαν ''άρωμα'' αλλά είναι πολύ ελκυστικό και ότι πρέπει για τις βραδινές εξόδους μιας που περιέχει και shimmer μέσα. 


Άλλο μια αγαπημένη μου μυρωδιά είναι αυτή εδώ. Είναι το Pas De Qoq ( ροζ / σειρά 1 ) το οποίο το αγοράζω από το +Cherrybox  και μυρίζει σαν πούδρα. Είναι από τα πιο υπέροχα αρώματα , πιστέψτε με.
Ένα συν που θα πω γι' αυτό το άρωμα είναι ότι έχει απίστευτη διάρκεια και όλοι σε ρωτάνε τι άρωμα είναι αυτό που φοράς.




Ποιες από εσάς δεν ξέρετε την Golden Rose και τα Liquid Matte Lipstick της.
Θα πω λίγα και καλά.
Έχει τέλεια απόδοση
Έχει τέλεια διάρκεια
Έχει πολύ βολικό και σταθερό πινέλο.

Σας προτείνω να τα δοκιμάσετε.



Και τέλος σας έχω αυτό. Τι είναι τώρα αυτό θα μου πείτε κάποιες. 
Eίναι ένα σπρέι προσώπου για να καταπολεμά τα σημάδια κούρασης. Βοηθάει στην μείωση των ρυτίδων , στην ξηρότητα και είναι για όλους τους τύπους δέρματος.
Αυτό που έχω να πω προσωπικά για αυτό το σπρέι είναι ότι νιώθω πιο όμορφο όντως το πρόσωπο μου και πιο ενυδατωμένο. και πιο καθαρό. σίγουρα θα το αγόραζα και στο κανονικό του μέγεθος.


Αυτά ήταν τα πέντε αγαπημένα μου για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο. 
Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα;;

xxx





2 σχόλια:

  1. Θα ηθελα να δοκιμασω το λαδακι απο messinian spa! Ωραιο post. Καλη χρονια. Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχα. Όποιο και να πάρεις από αυτά τα δύο γιατί δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποιο άλλο , σίγουρα θα σου αρέσει!!! :)

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας <3